PRZYKŁADOWY DZIEŃ

– wczasy odchudzające i kondycyjne Fox Boot Camp

Każdy dzień na naszym obozie jest inny. Nie musisz się martwić, że znudzi Ci się powtarzanie tych samych sekwencji ćwiczeń. Większość treningów odbywa się w lasach, na polanach, przy jeziorze. Da Ci to możliwość pełnego skorzystania z uroków mazurskiej ziemi.

Oto przykładowy dzień treningowy. Pamiętaj jednak, że plan treningowy jest analizowany codziennie rano tak, by dopasować go do warunków atmosferycznych panujących danego dnia i do możliwości grupy:

  • 15:00 – Przyjazd
  • 18:00 – Kolacja przywitalna & wieczór zapoznawczy
  • 7:00 – 7:30 – Przekąska,
  • 7:30 – 8:45 – TRENING I (np. ćwiczenia rozciągające + nordic walking + tabata),
  • 8:45 – 9:45 – Śniadanie,
  • 9:45 – 11:45 – TRENING II (np. tor z przeszkodami i obciążeniami),
  • 11:45 – Przekąska,
  • 12:30 – 13:30 – TRENING III (np. zawody, rywalizacja grupowa),
  • 13:30 – 14:00 – Obiad,
  • 14:00 – 15:30 – Konsultacje dietetyczne (dwa razy w tygodniu),
  • 15:45 – Przekąska,
  • 16:00 – 17:30 – TRENING IV (np. płaski brzuch i mocny kręgosłup + rozciąganie + relaks i medytacja),
  • 17:30 – 18:15 -TRENING V (rozciąganie)
  • 18:30 – Kolacja,
  • 20:00 – Masaż sportowy bądź klasyczny*.
    *masaż jest usługą dodatkowo płatną
  • 7:00 – pomiary
  • 8:45 – śniadanie
  • 9:30 – TRENING
  • 11:00 – przekąska
  • 12:00 – koniec obozu

UWAGA: Jeśli obawiasz się, że Twój zestaw ćwiczeń jest dla Ciebie zbyt intensywny lub w którymś momencie poczujesz, że masz już po prostu dość, istnieje możliwość przejścia na lżejszą wersję treningową. Nasz obóz jest dla wszystkich.

Dalej się zastanawiasz? Sprawdź przykładowe filmy z różnych obozów Fox Boot Camp.

Więcej filmów znajdziesz na naszym kanale YouTube.